≈ۣۜČʌ√ʌ
قالب وبلاگ
نويسندگان

 

راه جذب دیگران دوست داشتن خویشتن است. افراد جذاب به قضاوت در مورد خود و دیگران نمی اندیشند. آنها نشانه های عشق را در میابند. در مورد عشق می اندیشند و با هر عملشان عشقشان را بیان میکنند. دیپاک چوپرا

این یک واقعیت است که ما میخواهیم مردم دوستمان داشته باشند و وقتی میگوییم اهمیتی ندارد که مردم در موردمان چه فکر میکنند حقیقت را نگفته ایم.

 برای خواندن ادامه ی مقاله و به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 27 / 1 / 1391برچسب:, ] [ 21:36 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

فیبروز کیستی بیماری ارثی است که موجب می‌شود بدن مخاطی ترشح کند که بسیار غلیظ و چسبناک است. مخاط افراد مبتلا به فیبروز کیستی غلیظ‌تر از حالت عادی است زیرا این بیماری بر سلول‌های اپیتلیوم، لایه‌ای از سلول‌ها که گذرگاه‌های بین اندام‌های داخلی بدن را می‌پوشاند، نیز اثر می‌گذارد. در فردی که به فیبروز کیستی مبتلا نیست، سلول‌های اپیتلیوم یک ماده مخاطی رقیق و آبکی تولید می‌کند که مثل یک ماده روان‌ساز عمل می‌کند و به حفاظت از بافت‌های بدن کمک می‌کند. اما در فرد مبتلا به فیبروز کیستی، این ماده‌مخاطی که غلیظ‌تر است نمی‌تواند به راحتی حرکت کند. این ماده مخاطی غلیظ و چسبناک گذرگاه‌های بسیاری از اندام‌های داخلی بدن را بسته و موجب جمع شدن عفونت می‌شود.

 برای خواندن ادامه ی مقاله به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 / 1 / 1391برچسب:, ] [ 1:2 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

دوست دارید هیچوقت کمردرد نگیرید؟ هر روز دقایقی را صرف انجام چند حرکت تمرینی برای کشش و تقویت عضلات کمرتان انجام دهید. هر حرکت را چند بار تکرار کنید و هر روز با ساده‌تر شدن حرکت، تعداد تکرارها را افزایش دهید. اگر کمرتان آسیب دیده است یا مشکل دیگری مثل پوکی استخوان دارید، قبل از انجام این تمرینات حتماً با پزشکتان مشورت کنید.

برای خواندن ادامه ی مقاله به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 11 / 1 / 1391برچسب:, ] [ 23:53 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]
.:

درباره وبلاگ

امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خرید بک لینک
با کليک بر روي +1 ما را در گوگل حمایت کنيد